close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] 被通知面試的問題
Feb 8th 2014, 02:36, by pudding0809

作者pudding0809 (會心一笑〃)

看板ask

標題[請問] 被通知面試的問題

時間Sat Feb 8 02:36:17 2014

我本來是服務業 有打算轉職 但還不確定 因為還是熱愛服務業 昨天有間藥局打電話約我面試 他說是人力銀行配對 找到我的 並非我主動應徵 詳細要等面試時才會了解 所以我決定去面試看看 我要問的是 面試當下 如果還沒有很確定要這份工作 意思是想回家考慮評估 我該如何婉轉告知呢? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.227.98.210

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    disneyqiwb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()