close
Blogtrottr
明星八掛大分享☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
Save on Cookie Cutters.

100 shapes on sale, up to 40%, at Sur La Table!
From our sponsors
寵物家 網絡紅人 Cookinghayhay:我似貓,獨立自戀
Feb 6th 2014, 15:26


hayhay同 hay嫂嘅相戀故事係點? hay嫂話係秘密,不過透露自己一向係佢小 fans。 

寵物家

網絡紅人  Cookinghayhay:我似貓,獨立自戀

Youtube去年底公布香港 10大訂閱頻道,繼蘋果日報及環球唱片後,排第三竟然係有 22萬人訂閱嘅「 Cookinghayhay」。主人翁係青靚白淨,年僅 25歲嘅黃俊熙 hayhay,早前更被邀請到 YouTube Space Tokyo參與開幕禮。
hayhay幕前幕後一腳踢,皆因夢想做演員,頻道內教煮餸、打 war game、打機乜都拍一餐,收視驚人。呢排養埋貓,連貓貓都幫佢接到廣告,又有靚靚 hay嫂( Meghan)助陣拍片,羨煞旁人。看似一帆風順,原來幾年前初入行,俾人睇死佢紅唔起。「我鍾意貓,因為我似貓,獨立,好奇,咩都敢試。因為咁,我先繼續堅持夢想。」依家就連司徒夾帶都讚佢拍嘅片無聊得嚟有創意,肯學肯做。掂!

Ads by Google

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    disneyqiwb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()