close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] 想請問一下懂印刷的人
Feb 6th 2014, 00:56, by torries

作者torries (朵麗)

站內ask

標題[請問] 想請問一下懂印刷的人

時間Thu Feb 6 00:56:20 2014

接了一個名片的case 由於我蠻菜的對印刷一些細節還是有些生疏 像是今天到印刷公司去他說我的底色是四色組成所以會....(講很快沒聽清楚) 總之他要我改成兩色組成 = = 兩色組成怎麼能看啊! 我後來回去查 他說cmyk四色總和加起來不能超過250% 不然容易造成背印 但我的加起來才197% 所以是...?還是因為我有加燙銀的原因? 可以有人幫我解答嗎,今天很忙所以沒再打去問 打算現在弄好早上交件 感恩!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 180.204.94.157

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    disneyqiwb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()