close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Own a Kindle?

We find the best deals on Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free! Sign up today.
From our sponsors
手機遊戲::爬坡賽 急 20點
Feb 5th 2014, 23:42

我想利用月球關卡賺錢,請告訴我那些車比較好在月球地形行駛。
還有請告訴我月球幾公尺處有加油站,每個都要詳細講出來,約2000公尺內。
有玩過月球的玩家一定知道,在空中很容易沒油,不然就是找不到加油站。

請問還有哪些組合比較好賺錢,麻煩請幫幫我
謝謝!!

附註:請問最後一台車是"雲霄飛車"請問在哪一個地形用比較好呢?
聽說加滿後會很快是真的嗎?

詪求好心大大幫助我。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    disneyqiwb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()